Tuesday, January 5, 2010

aIR bUAh fREshi!!!

fuhh!!! lama dah aku x update blog... al maklumlah, busy sgt ngan LKU la, cuti pula tetiba bersepah2 mcm sampah. abis duit gaji aku. skang nih di ambang kepokaian paling teruk bagi abad ini.ambang tahun baru 2010 nih aku mulakan dengan keadaan yang amat sadis skali... aduh...

so skang aku pon dah di sem yang terakhir... doakan aku berjaya setelah jatuh truk di sem yang lepas... banyak sgt kira spender budak2 company bravo la nih. almaklumlah, aku ni kan LLP bodoh jer.. huhuhu...2 yang pointer jatuh 2...

kali nih nk all out lak.. konon!!! ceh... pengumuman awl, aku X NAK TERLIBAT LAGI NGAN AKTIVITI BATALION sebagai contoh; jalan laju, rentas desa or sebagainya sebab aku nk bela prut untuk komisyen. hahaha... bagi la junior2 plak yg msk. letih dah aku ngan zaibo masuk.

arinih ari rabu... so ari ni adalah ari yang paling terbaik dalam tetiap minggu.. aku paling suka ari rabu. sebab ari rabu aku langsung x da class. hahaha n bila makan tengah ari nnt, dihidangkan pulak ngan air buah freshie... huhuhu...

2 comments: