Wednesday, November 18, 2009

baru2 nih aku tengok citer INGLORIOUS BASTERDS.. ulasan yang aku bagi adalah aku berasa sungguh KECEWA. jauh api panggang dari api, jauh punggung dari lubang jamban. x bersesuaian langsung tajuk cerita yang gempak ibarat dia lah paling ganas dalam dunia jika crita yang dijangka penuh aksi, hanya penuh cakap2 jer..


INGLORIOUS BASTERDS yang sememangnya BASTARDS

dengan cerita yang selama 2jam setengah, aku telah membazirkan masa untuk m'copy dan m'nonton crita yang terlalu lah bangang 2. sakit je jiwa setelah aku menunggu sehingga abis crita hanya untuk melihat 2-3 kali letupan bom di akhir crita. memang tidak berbaloi sungguh. aduh...


konon ganas, tapi habuk pon x dak

crita yang berada dalam senarai MESTI TONTON yang aku tampal dalam tandas adalah crita 2012. diharapkan critanya menarik dan banyak aksi. dengar2nya crita tu blockbuster. hope ok la crita 2. jgn jd blockbasterd sudah...


diharapkan crita ni gempak skit... looking foward to it...

1 comment:

  1. 2012???
    ramai kawan2 sy bagitau cite ni best...
    Tringin gak nk tgk cite nih...
    BetoL ke bEst??
    tapi xdapat sey..tiket wayang dh abih...huhu
    mlopong jek r...kempunan..aduhai...

    ReplyDelete