Monday, November 2, 2009

demang oh demang....

2200H-blok civil engineering

demang: cha....

nlab: oi mang!! pehal?

demang: cha, gua ada cadangan pasal lu punya blog la...

nlab: la... pe kes? hahaha...

demang: lepas ni lu bleh la letak resepi nasi lemak lu. pas tue nnt kostumer2 lu leh la komen psl nasi lu kt blog 2. cara!!

nlab: menarik gak idea ko 2 mang. bernas giler.

demang: pas 2 nnt lu leh la wat kesatuan nasi lemak plak kt blog lu.

nlab: meh sini aku nk amik pi ko meh. nk bg msk dalam blog atas cadangan bernas ko 2. (sambil mengeluarkan blackberry bold).

nih la demang yang aku cakap nih. die malu2 plak nk amik pic. aku x dan nk bkk flash, die dah lari plak. 2 yang pic gelap jer. siap ttp muka plak.

tapi btl jugak kata2 demang 2. ada mksd tersirat 2. bila dipikir2kn balik, nape la aku letak tajuk blog nih nlab? msti la org ingt blog nih pasal aku nk promote nasi lemak plak. sbenarnya nasi lemak 2 idea x sengaja. punya perah pala nk letak tajuk ape. tetiba ternampak nasi lemak. 2 yang aku letak tajuk nlab 2.

so jangan plak ada yang nk buat kesatuan nasi-nasi lemak sedunia plak kt sini.

No comments:

Post a Comment