Monday, November 2, 2009

pukul 6 punya crita

hello!! cha!! ada ns x mlm nih??- ayat yg aku dgr tetiap ari. asal kul 6 je org col, asal kul 6 je org col, asal org col je pukul 6. ceh... hp aku nih dah jadi alat penting untuk aku dan customer2 tersayang. pantang kul 6, msti ada panggilan. berbelas2 sms aku dpt "ado ns dop?".... huhuhu.. kalau mmg aku bkk kedai ns lemak la kn? aku dah pakai evo 10 kot. mana x nya.. ari2 aku jual abis. kdg2 x cukup plak 2... mmg rezeki. hahaha.... to all my dear customer, aku akan tingkatkn lagi perkhidmatan jual ns aku nih. hahaha... but bros.... ari ni x da la. dealer ada hal rini. sorry... hehehe...

2 comments:

  1. nasik lemak lu sedap. tapi sambal kedekut nak mampos
    rase nak mogok jer

    ReplyDelete
  2. hahaha... salahkn sedi.. bukan aku

    ReplyDelete