Monday, November 2, 2009

susahnyer....

huh!! msuk ni dah dekat sebulan dah aku berurusan ngan Mr.K untuk beli kete. bukan aku punya kete. but untuk awek aku. lama giler. kata dl sminggu dah leh dapat kete. tp nih dah sbulan dah, loan bank pon ntah ape2 ntah.

bank nih pon satu. lau nk bagi org pnjam duit, bg je la. ni nk 2 la, nk nih la. ptt la ramai yg pnjam kt ah long. lg senang kot dengan ahlong. ngan bank nih bnyk kerenah. mula2 nk gerento, bila dah ada gerento, nk rujukan. dah bg rujukan, nk no tepon sana sini plak. dah bg no tepon, tetiba nk surat nikah plak. haih... mana nk cari surat nikah??

skang nih aku ngah mengkonsiderkan untuk cari dealer len untuk bli kete awek aku. mcm tipu giler je mr.k nih. aku rasa letih menunggu. maka hari ini, aku akn bukak mudah.com.my yg sememangnya mudah tu untuk cari dealer len. mudah ni pon, mcm mudah menipu org jer. ntah la. kerenah bank2 dan dealer2 nih mmg memeningkan pala. bukannya nk beli nissan celica or mitsubishi lancer baru pon. hanya nk beli seketul viva bagi memudahkan awek aku gi keje je pon..
kepada chentaque... sabar k? i'm trying my best la nih. x mau la gi keje nek teksi jak ari2. kering la duit nnt. bek dari byr teksi, byr kete bulan2 kn?

1 comment:

  1. salam zirah.
    nicee blog.

    *haha..
    klakar la lagu tu:))

    ReplyDelete